Πολιτική ακύρωσης & επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, εάν τα προϊόντα δεν είναι αυτά που έχουν παραγγελθεί καθώς και εάν έχουν κατασκευαστικό ελάττωμα, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, συντηρηθεί σωστά διατηρώντας την ετικέτα τους, δεν έχουν ανοιχτεί και δεν έχουν τυπωθεί . Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στο κατάστημά μας εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους. Το κόστος επιστροφής όλων των μεταφορικών  (και της παραγγελίας και της παράδοσης ) επιβαρύνουν τον πελάτη.

Τα ελλαττωματικά προϊόντα θα αντικατασταθούν ή θα σας αποζημιώσουμε με την αξία των ελαττωματικών. Ο πελάτης δεν επιβαρύνετε με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη εκτός από τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής. Προϊόντα που επιστρέφονται ελλιπή ή έχουν υποστεί ζημιές, ή είναι χαλασμένα ή λερωμένα από τον Πελάτη δεν γίνονται δεκτά.

Σε περίπτωση αποζημίωσης τα χρήματα επιστρέφονται στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη όπου είχε γίνει η κατάθεση .

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται όταν το προϊόν έχει επιστραφεί και παραληφθεί από την εταιρεία μας σε 3-5 εργάσιμες ημέρες.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, πρέπει να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας .

Αν διαπιστωθούν ελλείψεις-λάθη πρέπει να μας το επιβεβαιώσετε μέσω email στο  info@slalom.gr την ίδια ημέρα ή το αργότερο μία εργάσιμη ημέρα μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας.